Nabídka partnerství
Partner sdružení
Podporuje sdružení formou:
- finančního příspěvku bez přímé souvislosti s určitým projektem, přičemž
- partnerská smlouva je uzavírána na dobu neurčitou s pravidelným ročním partnerským příspěvkem a
- partnerství může být ukončeno vzájemnou dohodou nebo výpovědí kteroukoli ze stran, a to z jakéhokoli důvodu.
- Partner dodá sdružení logo v elektronické podobě (ve vektorové formátu) za účelem své propagace.
Partner sdružení získává možnost:
- prezentace své společnosti na webových stránkách sdružení ve formě:
- umístění loga (logo viditelné na hlavní straně i na všech úrovních webových stránek),
- uvedení rozsahu a délky spolupráce (označení typu partnerství a délky jeho trvání),
- popisu společnosti partnera na vyhrazené stránce (rozsah je omezen),
- hypertextového odkazu na vlastní webové stránky partnera (jako součást loga),
- další prezentace společnosti ve formě:
- umístění loga na všech reklamních a propagačních materiálech sdružení,
- distribuce propagačních materiálů partnera účastníkům jednotlivých projektů sdružení,
- ústní zmínky o spolupráci v průběhu jednotlivých projektů sdružení,
- uvedení názvu partnera v reklamním zápatí všech e-mailů sdružení.
- Předmětem jednání může být též exkluzivita v rámci okruhu společností se shodným hlavním předmětem činnosti.
Partner vzdělávací akce
Partner finančně podpoří jeden konkrétní projekt sdružení.
Partner vzdělávací akce získává možnost:
- prezentace své společnosti na webových stránkách sdružení ve formě:
- umístění loga (logo viditelné na stránkách informujících o daném projektu)
- hypertextového odkazu na webové stránky partnera (jako součást loga na stránkách informujících o daném projektu)
- další prezentace společnosti ve formě:
- umístění dodaného loga (v elektronické podobě) na všech reklamních a propagačních materiálech daného projektu sdružení
- umístění banneru s logem partnera na stěnu v sále, příp. rollup
- PowerPoint prezentace promítané v rámci smyčky před zahájením semináře a během přestávek (standardně je čas pro každého partnera omezen na půl minuty – doporučujeme tedy max. tři slidy)
- letáku do desek pro účastníky obsahující materiály z přednášek (standardně 1 list A4)
- video prezentace bez zvuku, která je nepřetržitě promítaná na LCD TV v sále (standardně 2 minuty pro každého partnera)
- ústní zmínky o spolupráci v průběhu daného projektu
- Předmětem jednání může být též stánek partnera pro účely prezentace vlastních produktů a služeb, ústní vystoupení, větší rozsah propagačních materiálů k distribuci účastníkům semináře, product placement apod.